tirsdag 23. oktober 2012

Øving 2 Oppgave 2

Lag en strategi for bruk av sosiale medier for en virksomhet/organisasjon. (Sosiale medier/HIST høst  2012)



Jeg har laget en kort strategi for danseforeningen Fiktiv. Dette er en fiktiv frivillig organisasjon som sliter med å få nok dansere. Det er viktig at strategien ikke blir for omfattenede eller for krevende for de frivillige som skal jobbe med dette. Foreningen har som mål å spre danseglede innenfor tradisjonell folkedans til barn, ungdom og voksne. Dette står i vedtektene for foreningen. Det kommer ikke godt nok fram i presentasjonen lenger nede. Det er tatt med eget punkt om bruk av bilde og video da dette er en sentral ting de som jobber med foreningens nettside/facebookside må forholde deg til.







Dette er en kort strategi i en enkel organisasjon. Tenker en seg at denne foreningen er en del av flere undergrupper som hører til en større moderorganisasjon må det gjøres et større arbeid for å få på plass en strategi for sosiale medier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar